Cik Ziela Suka Panda

Wahai Kerang I Hate U !!
Wednesday, 21 November 2012 | Wednesday, November 21, 2012 | 0 comments

 its true :((((((

*boleh tak saya taip singkat2 je..hope anda semua tidak kesah*

Yeayy !! Hari nie pegi TF dekat Temerloh..Baru bukak.kay baru la jugak..hehe.. I got what I want :))))))) ..what's it??haha let just keep it as secret :D ....



Masa dekat TF tuh ade la plak Lagu Gangnam Style versi Hyuna ..Semua orang dekat TF menari Gangnam..haha kay tipu je u.u ~~~



Dan..........mak beli kerang..Wohooo untuk santapan kami sekeluarga hari nie. Tak tau ape nama masakan tuh tapi sedap *Q* ...huhu malangnya, masa duk makan kerang ,terasa gatal-gatal ditubuhku yang kering nie *kering la sgt.. Tengah makan tuh sempat jugak garu-garu.. Sebabkan sedap buat tak tau jelah..

Lepas makan...huhu sekitar tubuhku gatal-gatal dan kesannya macam kene gigit ngan nyamuk :( ...haha....Baru aku tau yang aku alah pada kerang. Sejak bile pon aku tak tau sih..
Mak bagi makan ubat alahan..Alhamdulillah sekarang dah okay :DDD ...Kalau ade kerang lagi, nak makan la ..hehe :333 xDDD


*kot :') *


The End

Nota : Mood Nak Blogwalking..Calon-calonnya follower blog ni jelah..hehe kbye | Happy Blogging






Blog Archive