Cik Ziela Suka Panda

Nak tempah header free ??
Friday 10 February 2012 | Friday, February 10, 2012 | 1 comments


Spirit Never Dies
*nak bela burung lah~*


Nak tempah tak ???
Ramai juga nak header free yang saya buat.. *happy giler. Walaupun header tu tak cantik mana pun. Saya nak buat header free sebab saya suka buat header. Kalau kalian perasan, saya selalu tukar header. Kepada sesiapa nak header free, boleh inbox saya di facebook


Kenapa ?? Dekat sini tak boleh ke ????
Boleh, cuma saya jarang buka blog ini. Facebook kan senang. Saya online walaupun sekejap. Satu lagi, saya sibuk dengan kerja sekolah. Tak ade banyak masa nak tengok blog. Facebook sempat la. hihi~


Dah sibuk kenapa nak ambil tempahan ???
Lah~ agak kurang ajar soalan ni. *bukan awak.awak baik* Entah~ saya saje nak bagi free. Bukan tujuan utama saya buka blog ini untuk buat duit. Lagi pon saya pandai buat header yang biasa-biasa. Header flash atau header gif, saya tak dapat buat. Photoshop ade masalah .


Syarat untuk menempah

  • Mesti lah ada blog.
  • Jangan terlalu cerewet sehingga susahkan saya. (cerewet sikit tak ape ^_^ )
  • Follow blog nie (Tak Wajib)
  • Beritahu saya jika nak header free di facebook (tak payah add pon tak ape)
  • Bagi tahu nak header macam mana secara terperinci. (termasuk saiz header)
Faedah menempah
  • Blog korang ade header.hihi~
  • Boleh tukar yang lain kalau nak.
  • Kita dapat eratkan hubungan sesama manusia.
  • Yang penting FREE sahaja.

Nota kaki : Cepat tempah sekarang sementara saya tak sibuk. Saya terima tempahan hanya di facebook. Sebarang kesulitan amat saya kesali. Oke bye | Happy Blogging~




Blog Archive