Cik Ziela Suka Panda

Tasha Mashahar.Be Mine.Help Me?
Thursday, 15 November 2012 | Thursday, November 15, 2012 | 1 comments


You are my piece of paradise :') ..Maaf kepada blog ZZC . Sebelum edit blog tu izinkan saya menaip satu entri ..Entri pertama yang berkenaan dengan Onew. haha bukan yang real , roleplayer je ^^ .. ape roleplayer tu? *macam ada yang nak tahu je --" ..Search dekat google je ye? Maaf >< ...Terima kasih kepada Kak Tasha sebab cipta lagu yang sangat sesuai dengan situasi saya sekarang..Tersangat kena dengan perasaan saya sekarang. Tengok la lagu Be Mine di youtube. LIKE and SUBSCRIBE okay? 




Sekarang awak tak dapat nak 'online' macam selalu :( ..tapi.....awak online juga walaupun awak tahu kalau mak awak tahu awak mesti kene marah. Malam ni,Alhamdulillah sangat Allah temukan kita malam ni. Kita sama-sama 'online' pada masa yang sama:')) ..

Kita 'chatting' biasa-biasa saja. Romantik pon takdek ..haha tapi sampai bila saya nak simpan ape yang saya rase sebab itulah saya bagi lagu Be Mine versi baru ini dekat awak. Saya suruh awak fokuskan pada part English itu saje then awak bagi yang part English itu dekat saya balik. Honestly, im speechless.. >///////< Saya tak tahu pula yang apa yang awak rasa sama dengan saya. Percayalah saya takkan dapat tidur malam ni. Lagu Be Mine ni sudah banyak kali saya ulang terutama pada minit 1:42 . Lagu ini bantu saya meluahkan rasa yang terpendam dalam hati saya selama tiga minggu lamanya.

 I can't this song out from my head :')

Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you

Nota : Izinkan saya menggedik malam ni. Thanks :') | Happy Blogging ~







Blog Archive