Cik Ziela Suka Panda

I'm Sorry Kawan !!
Monday, 10 September 2012 | Monday, September 10, 2012 | 0 comments

*it true..always happen to me*


Kawan??Aku definisikan kawan sebagai tempat kita meluahkan masalah,kegembiraan dan kesedihan.Kawan ialah teman kita disaat diri merasa hampa,sedih atau ceria.Namun,bukan mudah kita untuk menjadi rakan yang terbaik.Walaupun kadang-kadang kita sudah cuba untuk menjadi seperti yang diinginkan..

Ohh NO...Apa yang aku merepek ni..Manusia tak sempurna.Walaupun luaran sudah terpancar kebaikan dan kesempurnaan tapi dalaman jiwa dan sanubari ni sukar dibaca ramai insan.Hanya Allah yang mengenali hambaNya.Allah sangat mengenali mana hambaNya yang baik dan buruk.Pokoknya,Allah Maha Mengetahui.

Hai kawan..Aku tahu aku jahat dengan ko tapi aku hanya bergurau walaupun lagak aku menjengkelkan engkau.Aku minta maaf atas laku aku selama aku kenal engkau.Bukan niat mahu sakitkan hati engkau.Semua ini berlaku secara spontan.Benarlah kata cerdik pandai fikir sebelum membuat suatu perkara.

Nasi sudah menjadi bubur.Arang sudah mejadi abu.Ko marah aku.Aku tak kisah..Marah la  aku sampai ko puas hati.Ko berhak marah aku.Ko lepaskanlah segala-galanya.Aku tahu aku salah.Aku bukan sengaja mahu persendakan engkau tapi untuk pengetahuan engkau,aku tak tujukan perkara itu dekat engkau.Aku hanya mahu sedapkan ayat *sebab tak munasabah..tapi itu hakikatnya*

Kebencian engkau dekat aku mungkin sudah bertambah parah.Minta maaf adalah satu-satunya cara nak pulihkan keadaan tapi itu bukan aku.Maaf sangat-sangat aku tak berani tapi aku tahu sangat yang aku terlalu jahil buat engkau macam ini.Bencilah aku.Ko layak membenci aku.

Doa aku untuk engkau "Semoga ko bahagia dengan awek ko" .Jangan cerita lagi masalah engkau dengan aku.Aku taknak pisang berbuah dua kali.Kadang-kadang nasihat aku ,engkau tak boleh terima.Baik tak payahlah..  apa yang aku taip ni.hayoi:'D
Nota kaki:On Hiatus..PMR just around the corner.Doakan kejayaan saya.I need your du'a:)




Blog Archive