Cik Ziela Suka Panda

Habis Berhabuk "n" Minat Baru
Sunday, 8 April 2012 | Sunday, April 08, 2012 | 2 comments



AMARAN KERAS SEPERTI BATU LOL~
Tolonglah jangan buka page source blog ini. Kalau nak diiukutkan memang nak buat disable right click dan disable highlight namum apa daya. Ia hanyalah menyusahkan semua orang. Dalam blog ini ada lah sikit tutorial. So,please jangan ya. Sedih lah klau ade orang buka. Tak mau kawan *sob sob*

Pink; Domiita♥

Apa perasaan korang kalau ditinggalkan sorang-sorang dalam jangka masa 4 hari. Kena masak sendiri,pergi sekolah sendiri,tengok televisyen sorang-sorang. Itulah perasaan saya semalam. Hari dah tiada sebab mak mahu balik hari ini. Kejap lagi mugkin sampai. What's going on here ?? Hahaha mesti korang tertanya-tanya dan buat muka comel..Ceritanya macam ini... 

Rabu lepas,mak dan ayah tiri saya pergi ziarah opah dekat Perak. Opah sakit tua. Mak risau sebab lama tak balik. Pahang dengan Perak.. Jauh tuu. kot~ Saya memang nak ikut sangat-sangat. Well dapat jumpa kawan dekat sana tapi sekolah la pula. Memang tak dapatlah. U wanna know something ? Haha saya kena propose la semalam. shhhh... Jangan bagi tahu orang lain.

Okay okay okay .. stop stop ^__^ ..Tak ada idea la nak taip apa tapi kena juga hidupkan balik blog ini. Follower pon dah makin ramai. Thanks a lot ~~ Tapi korang follow blog ni sebab apa ye ? soo weird ~ Nothing special here bytheway....


Nak nak nak tahu tak ?? Saya dah ada minat baru tau. Minat apa ?? Saya.. Saya.. Saya 
Dah gila nak buat cover fanfic .Macam ala-ala cover novel tu. Nak tengok ? Umm~ jangan bagi tahu orang lain tau. Seriesly memang buruk. Well still new. Siapa-siapa yang tahu buat lagi lawa ? I need guru. Tunjuk ajar ku sifu. hehehe

Boleh lah kalau nak usha2 dekat bawah ni. Sebenarnya untuk cover timeline. 










Nota kaki : Umm~~ buruk kan ? be honest dear to me ~ DOn't shy shy ^^  Korang nak macam ini jugak ? hahaha ~ Tak rajin la. Entah bila-bila boleh siap. Saya tak suka buat orang menunggu. hihihi~ Oke bye | Happy Blogging




Blog Archive