Cik Ziela Suka Panda

Header Free Sudah Siap
Friday, 2 March 2012 | Friday, March 02, 2012 | 3 comments

angel, art, beauty, box, cute
*malam ni tak ade bintang,hujan lebat :(*


Semalam exam math kertas 1 dan 2 serta Geografi. Pertama kali dalam sejarah periksa mengejut. Kami pelajar 3RK memang tak ready lagi. Cikgu pun tak bagi jadual periksa.Ni nak cerita sikit. Waktu pagi macam biasa lepas dah beratur,baca doa semua,masuk la kelas dengan semangat nak belajar. Waktu pertama Agama Islam. Ustazah buat revision sikit untuk exam.Selepas 40 minit berlalu, Cikgu  datang.


Cikgu : Maaf ganggu semua,tolong jarakkan meja ye.
Aku :  ?????
Cikgu : Hari ini ada peperiksaan. Geografi dulu. Lepas rehat Math paper 1 dan 2. Cepat susun meja.
Aku : !@#$%^&?? Matilah~ Dah la tak study lagi. 

Then ustazah cakap :

"Allah memakbulkan doa orang yang teraniaya kan ? Jadi berdoa la banyak-banyak. Awak semua kan orang yang sedang teraniaya "

Adoii~ Redha atas segala yang berlaku.Okay okay okay stop cerita. Maaf kepada Akmar n Ayu sebab ambil masa yang lama nak siapkan. Saya tak sempat nak udpate,busy sekolah. Header memang dah lama siap. Saiz header pon saya dah lupa. Kalau ade ape-ape yang tak kena,boleh inform dekat FB  . Saya sudi membantu. Here the header :



  • Ayu Farhana


http://i1134.photobucket.com/albums/m614/nurbazilah/wtmsmw.png


  • Akmar
 

http://i1134.photobucket.com/albums/m614/nurbazilah/akmar.png


  • Nur Nana

http://i1134.photobucket.com/albums/m614/nurbazilah/nurnana.png



Nota kaki : Itu je yang mampu. Kalau buruk inform tau. Jangan segan silu. Saya akan buat yang lain. Kalau tak busy saya akan buat secepat mungkin. Oke bye |Happy Blogging~







Blog Archive