Cik Ziela Suka Panda

10 Soalan 10 Jawapan
Friday, 16 March 2012 | Friday, March 16, 2012 | 0 comments




1) Dimana awak tahu kewujudan Geng fiQ'Ra? 
- Saya dijemput oleh seorang blogger.Maaf tak ingat siapa.

2) Apa tujuan awak join Geng fiQ'Ra?
- Saya nak cari kawan baru di alam maya selain dapat rapatkan ukhwah.

3) Apa nama sebenar awak? (jangan la tipu2. elok2 mak ayah bagi nama kan?)
- Nur Bazilah Binti Mohd Aris

4) Berapa umur awak tahun 2012 ni? (jujur je. buat apa nak malu)
- 15 tahun.Doakan saya supaya jangan malas nak study. hehe

5) Apakah cita2 awak selama awak hidup?
- Saya nak belajar pandai-pandai. Biar kerja yang cari kita bukan kita yang cari kerja.

6) Andai awak di fitnah sampai di heret ke penjara + hukum gantung, apa tindakan yg awak akan buat?
- Saya akan menegakkan keadilan sehingga ke titisan darah yang terakhir.

7) Awak percaya tak rakan di alam maya?
- Mungkin. Tapi saya percaya ahli GF.

8) Awak suka cabaran tak? kalau ya, contoh cabarannya?
- Nak mendaki gunung. Mesti best.

9) Awak makan sehari berapa kali?
- err..3 kali kot. Saya kalau bosan,saya makan tapi berat badan tak naik-naik pon.huhu

10) Andai kata, ajal awak sudah makin hampir, 5 perkara yang awak akan buat sebelum awak meninggal dunia? 
- First, minta maaf dekat semua orang.
- Layan keluarga dengan baik.
- Saya nak tahu siapa jodoh saya.huhu
- Selesaikan segala hutang.
- Saya nak jumpa opah dan kucing saya dekat Perak.Bulan lepas balik tapi 2 hari sahaja.


Nota kaki : 
Tolong klik SINI dan SINI .Bagi tahu saya kalau dah klik(jangan tipu) nanti saya klik balik. Ok bye | Happy Blogging~





Blog Archive