Cik Ziela Suka Panda

Best Of 2011
Friday 6 January 2012 | Friday, January 06, 2012 | 0 comments

Jom nak join GA ni. Senang je :)
GA akan berakhir pada 31/01/2012

Pencapaian terbaik ?


Saya pernah menang menulis sajak peringkat sekolah. Saya suka menulis.
Sajak mengenai merdeka.  Ada la saya selitkan sikit-sikit mengenai 1Malaysia..Menang tempat ketiga.
Okay la kan ? Saya memang tak sangka boleh menang. Cincai je tulis sajak tu. Alhamdulillah~rezeki badan.
Hadiah ? Dapat hamper. Pemenang tempat pertama sampai ketiga dapat hadiah yang sama. Saiz hamper tu pon sama je. Jadi tak kisah la dapat nombor berapa. hihihi :) Dalam perancangan nak buat cerpen. Nanti baca la ye ? *promote sikit

p/s : Klik banner untuk join. Kerana perasaan segan dan malu, saya tidak pernah menyertai sebarang aktiviti di sekolah. hehe.. Tunjukkan bakat anda. Don't be like me :) | Happy Blogging~





Blog Archive