Cik Ziela Suka Panda

Semalam hari yang memenatkan
Friday, 2 December 2011 | Friday, December 02, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum...
awak yg tengah bca tu..yes..awak la..hri nie sihat?

Okay..Yesterday i went to Triang. Nak ambil cermin mata kat pekan..baru buat..I prefer to use glasses compared to contact lens bcoz i'm not used to used it. Guna contact lens kan  banyak penjagaannya *leceh  hikhok :D


  vs 



Then, pergi bank..nak masuk and keluar duit.. Bila nak masuk duit no. akaun bank tiada terpaksa la pergi Temerloh. Tak la jauh mana..sambil duk dalam kereta dengar lagu kat radio..best sampai tak tidur langsung..haha xD selama nie memang tidur..

Alang2 dah pergi Temerloh, pergi la beli kasut sekolah,beg sekolah and alat tulis..tu je la..
First,pergi beli alat tulis. My sis beli buku. Lambatnya die nie pilih buku..huhu..

Pergi plak beli kasut sekolah.. My sis sekolah asrama dekat SMK Seri Bera. Nak kasut kulit.
penat la duk pilih2.. bukan semuanya tahan..Dulu pon beli kasut kulit. Tak tahan. Lastly,campak je kasut tu..masuk je kedai kasut tapi my sis tak dapat beli kasut. My mom said " Lain kali la beli. Mak tak tahu nak beli dekat mana"

Then, beli plak beg..

Beg yang lama sudah kena conteng. Tu la malas nak jadi budak baru kan dah kena buli. Sabar je la..tahun nie tema beg warna purple..sejak bila minat purple ntah la..beg tu ade jenama iphone. Macam2 jenis beg. Ada beg facebook.youtube,google,twitter and so on..Laku tau beg tu..

Finally, time to go home !!
seriously, memang penat. duk dalam kereta tidur tak ingat dunia.. haha



Sampai je rumah, mandi and solat..Habis je solat terus tidur..
Bila bangun dah nak masuk waktu asar..Nasib baik tak bangun lepas asar kalau tak bangun je jadi bengong. hikhok =)

p/s : I cannot wait to be form 3 students *excited giler
 




Blog Archive