Cik Ziela Suka Panda

Nak Pergi Konsert
Saturday, 3 December 2011 | Saturday, December 03, 2011 | 0 comments
Assalamualaikum
2nd entry for today
Nak pergi konsert? Konsert ape la budak nie? 


hehehe..konsert nie la



Hari nie konsertnya..huhu..
Pukul 7.30 malam..Tapi  ramai yang datang pukul 3.00 petang ke atas. Tunjuk muka depan stadium. 
Takut lambat..Tu la datang cepat-cepat..hikhok :D
Mana tahu? Dekat fb..Ramai yang post pasal konsert nie..Kecewa dan cemburu 
sama orang yang pergi konsert tu..

 Kenapa tak pergi?
Sebab mak cakap "Buat apa pergi,dik ? Membazir je" huhu
mak kejam *xdek la saje nak menggedik.
Sebenarnya tak kesah pon tak pergi sebab tak ada siapa nak teman. Bajet pon tak ade.. Biasa la budak sekolah mna ada duit..haxhax :D

Nak tahu something? Saya terbaca post oppa Eun Hyuk dekat fb.


Oppa Eun Hyuk said :








Klau rajin baca la sekali comment dorg yer :)
Terharu oppa cakap macam tu.. Btw,tu memang akaun Oppa (s) Suju yang real.. Nak tahu tak?
boleh tengok post nie 
jumpa? okay good2 =)
Terpulang pada korang nak percaya atau tidak. Tiada paksaan. Tapi saya percaya.





Love Him








Miss Him



btw, maaf kalau entry nie panjang macam landasan kereta api..hehe


p/s : Nak nangis tak dapat pergi :'(  Oppa (s) !!!! Saranghae !!!





Blog Archive