Cik Ziela Suka Panda

Hott Giveaway by WM Erlysa, Athirah & Madee
Friday, 30 December 2011 | Friday, December 30, 2011 | 0 comments



Maaf la lambat join.. Sya tak tahu pasal GA nie :) Saya harap pemilihan pemenang di buat dengan baik.. 

Slogan :
Saya menyertai GA ini kerana  GA ini dianjurkan oleh para blogger yang hebat . Selain itu, ukhwah sesama para blogger dapat dieratkan. Saya suka dengan blog Athirah sebab susun atur kemas dan tak lambat loading. Dia suka panda macam saya. Blog Madee dan  WM Erlysa tak kurang hebat juga. Saya suka header Madee yang simple dan unik. Akhir sekali, blog WM Erlysa. Kenapa ? Entri blog tersebut banyak memberi maklumat kepada newbie seperti saya. Bagi saya la. Kalau orang lain saya tak tahu.

Saya tag 


TARIKH LUPUT : AKHIR BULAN JANUARI 2012

GA ini dianjurkan oleh  Madee, WM Erlysa dan Athirah 

p/s : Klik banner untuk join.. Cepat !!! FB saya SINI ~








Blog Archive