Cik Ziela Suka Panda

Contest My Bestfriends Forever by Cik Ayu
Monday, 19 December 2011 | Monday, December 19, 2011 | 1 comments



Contest yang awesome la~ Saya pon dengan mood yang baik nak join. ngee~
Jarang jumpa contest macam ini. Terbaekkk~ lalala~
Menang tu belakang cerita janji silaturahim sesama blogger boleh dicipta.

-
-
-
-
-
 Gambar yg dipertaruhkan.
( Minta maaf sebab kami dah lama tak berjumpa. So, tak ada gambar . Gambar nie okay la kan ? )

Dorang sahabat saya dari masa sya budak-budak lagi. Kami memang sukar dipisahkan. 
Walaupun saya dah jauh dari mereka. Perak wait for me. I will come soon.

Amie+Kim+Nisa+Wawa+Qis+Mar+Qis 

Kejap tau. Nak tulis something for my bestfriends  ~

Kehadiran mu 
Menerbitkan gelak tawa
Memecahkan jiwa yang sunyi
Menceriakan suasana sehari
Memang kita sudah ditakdirkan bersama
Ditemukan disaat dirimu diperlukan
Dengan hati nurani yang ikhlas
Menerima jiwaku seadanya
Maka terciptalah persahabatan yang sejati.

Sahabat
Mungkin engkau jauh dimata
Namun aku terpaksa pergi seketika
Demi ibuku tercinta
Mungkin satu saat nanti kita akan berjumpa
Ku harap engkau sudi menunggu hari itu
Salah dan silapku selama ini
Harap engkau buang dari hati
Memaafkan diriku yang tidak sempurna ini.

Sahabatku 
Semoga ikatan yang terbina ini
Ku harap jangan engkau lupakan
Terima kasih atas segala kenangan yang engkau cipta untukku
Akan ku ingati sepanjang hayatku.
Terima kasih teman.

Wahh..tak percaya boleh buat sendiri. Sama ada percaya atau tak saya memang tak copy and paste. Memang tulen. Sebenarnya, saya duk pahang. My BFF(s) duk perak. Saya baru pindah pahang. Dah lama tak jumpa dorang. Doakan saya dapat balik perak yer.. Aminn : D

Tag 
p/s : Untuk maklumat lengkap mengenai contest nie, klik banner yang cute tu. Oke tata | Happy Blogging~







Blog Archive