Cik Ziela Suka Panda

Aktiviti 6 :Tagline Blog Aku Cun
Friday, 30 December 2011 | Friday, December 30, 2011 | 6 comments

Masa berlalu begitu pantas. Dah  masuk aktiviti yang ke-6 :)
Menang kalah saya tak kesah sebab kami satu keluarga. Geng FiQ'Ra memang terbaekkk.





( Saya keluarga GF yang sah )


Header ku yang usang~





Tagline saya :

Misz Panda is Just Ordinary Girl



Kenapa ?

Sebab saya hanya seorang gadis biasa yang sering merasa bosan,sedih, marah dan gembira. Perasaan itu tak pernah lari dalam hidup saya. Saya sering menyakitkan hati orang yang saya sayang. Sebab ape saya macam tu ? Saya hanya gadis biasa. Gelora rasa dihati saya diterjemahkan dalam bentuk penulisan. Maka, terhasillah entry picisan di blog yang tak seberapa ni..

Tambahan maklumat :
Mungkin ramai yang tak tahu asal nama Misz Panda. Sebab ape ? Sebab saya tak bagitahu pon :D
Saya ade satu group. Zoo Zoo Club. Group ni dicipta secara semula jadi dan dianggotai kawan-kawan karib saya sejak sekolah rendah lagi. Dalam group tu sya minat panda. Jadi seya letak la nama Misz Panda. 

Kak Mas suruh pilih kategori hadiah kan ? Saya pilih kategori 1.

p/s : Tak cukup cun kan ? Saya tahu.. Cukuplah sekadar pengetahuan untuk keluarga GF. Agar kalian lebih mengenali Misz Panda nie. | Happy Blogging~








Blog Archive